Thursday, May 31, 2007

Look Who's Talking!


bb: wah!!! cheh cheh... wat's that u holding? can eat 1 ar??
dot: *makes funny faces to make baby laugh*
bb: haha! cheh cheh u so funny la! u want me to laugh?? let me bite that thingy in ur hand lo! i hungry la!!
bb: ooh! it's a camera! aiyo! shy la! *covers face with bolster*


bb: aihz... since u try so hard... i shall give in la! this is my NEW stunt! i call it...
CUTIE ON BUM BUM! :P


she is soO CUTE!!! (erm... parents wannabe(s)... pls dont drool over ur keyboards :P)

2 comments:

jo koo said...

><






she is SOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW CUUUUTTTTEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aiyoyoyoyoyoyoyoyoyoyoyoyoyoyoyoyoyoyoyoyoyoyoyoyoyoyoyoyoyo...


i wanna hold her!!!! sigh.....

nothing soothes a terrible day better than hugging a cutie pie like that.

sigh...


*not a wanna be parent. just like babies!! hehehe

-dot- said...

haha! i know! it's like u can be all grumpy... but 1 look at her just melts ur heart! :D

yup! we just like the babies :P

but jo ar.. u gotta stop sigh-ing!!! later get older faster le!